هرنمنه هریردن

perosnaltbz.cu.cc

آموزش چگونگی ساخت دامنه رایگان cu.cc بصورت Yoursite.cu.cc

0 گؤروش
یازار:‌ GOODBOY

دامنه رایگان cu.cc. یكی از دامنه های رایگانیست كه همانند دامنه رایگان tk. كه در مطالب قبل به آن پرداختیم ، پر كاربرد و مفید بوده و در صورتی كه از نام طولانی سرویس های ارائه دهنده وبلاگ در آدرس دامنه اینترنتی خود احساس نارضایتی دارید ، میتواند گزینه خوبی بمنظور كوتاه نمودن آدرس وب شما باشد...

 

 

تصویر آموزش ساخت دامنه رایگان cu.cc

 

برخی از امكانات دامنه رایگان cu.cc. به روایت آنلاینستان : 

     - اختصاص یك دامنه اینترنتی رایگان بصورت YourSite.cu.cc

     - دارای كنترل پنل اختصاصی مدیریت دامنه (مدیریت Dnsها و url Forwarding)

     - تنظیم و ست شدن فوق العاده سریع Dns های تعریف شده شما

     - بدون محدودیت زمانی بمنظور ثبت دامنه تا 1 سال

 


 

 آموزش كامل ساخت دامنه رایگان cu.cc بهمراه تصاویر كمكی از مراحل ساخت :


برای ساخت دامنه رایگان به ادامه بروید...

آرديني اوخو/ادامه مطلب
پنجشنبه 9 آبان 1392
بؤلوملر : Education,

آی پی ip دادن به كامپیوتر (ویندوز xp، ویستا و 7)

0 گؤروش
یازار:‌ GOODBOY

در هنگام سازماندهی شبكه خانگی یا محلی خود، راحت تر این است كه به هر یك از كامپیوترهای موجود در شبكه آی پی آدرس خودش را اختصاص دهید تا بخواهید از DHCP استفاده نمایید. در این مقاله نگاهی به نحوه انجام این كار در نسخه های مختلف ویندوز ایكس پی ، ویستا و ویندوز ۷ خواهیم داشت.

اگر شما مدیر یك شبكه خانگی شامل چند  دستگاه رایانه میباشید، بهتر است برای هر یك از آنها یك آدرس خاص تعیین كنید. در صورت استفاده از DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol)(پروتكل پیكربندی پویای میزبان) ، هر یك از كامپیوترهای شبكه با هر بار بوت شدن درخواست اختصاص آدرس خواهند كرد. هنگامی كه شما مجبور به انجام عیب یابی شبكه خود باشید، مسلما این قضیه برای شما ایجاد مزاحمت و دوباره كاری كرده چون مجبورید به سراغ تك تك دستگاه ها رفته و چك كنید كه آدرس آی پی هر كدام چیست.

استفاده از آی پی آدرس استاتیك مانع از بروز اختلال بین سیستم ها شده و به شما اجازه می دهد تا آنها را آسان تر مدیریت كنید. تعیین  ادرس آی پی در نسخه های ویندوز اساسا روند مشابهی دارد ، اما مراحل رسیدن به  این هدف جزئیاتی دارد  كه شما در هر نسخه باید به آن توجه كنید تا این كار را به طور صحیح در ویندوز خود به انجام برسانید.

ویندوز ۷

برای تغییر آدرس آی پی كامپیوتر در ویندوز ۷ ، عبارت شبكه و به اشتراك گذاشتن(network and sharing) را در جعبه جستجوی منوی استارت تایپ كنید و هنگامی كه برنامه Network and Sharing Center در بالای كادر جستجو ظاهر شد بر روی ان كلیك كنید.


در ادامه ببینید...

آرديني اوخو/ادامه مطلب
چهارشنبه 8 آبان 1392
بؤلوملر : Education,