ویندوز ویستا سیستم عاملی است كه بر روی كامپیوتر های شخصی و همچنین روی كامپیوترهای رومیزی، Loptop و Tablet PC های خانگی و تجاری و مراكز رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از رونمایی این سیستم عامل در ۲۲ جولای ۲۰۰۵، ویندوز ویستا با كدنام لانگهورن شناخته شده بود و توسعه آن در ۸ نوامبر ۲۰۰۶ به اتمام رسید. این سیستم برای برای تولیدكنندگان نرم افزار و سخت افزار كامپیوتر و طرف های تجاری سه ماه زود تر از آن عرضه گردید.

در سی ام ژانویه ۲۰۰۷ این سیستم عامل برای خرید و دانلود از سایت مایكروسافت برای عرضه عمومی منتشر شد. انتشار ویندوز ویستا ۵ سال بعد از انتشار سلف خود (ویندوز ایكس پی) صورت گرفت كه فاصله ی زمانی نسبتاً طولانی بین عرضه این دو سیستم عامل از شركت مایكروسافت بود.



Microsoft Windows Vista | Format: ISO | Size: Only 2 MB | Direct Link

حال سایت ۳ سوت دانلود در اقدامی غیر منتظره با فشرده سازی های بسیار حجیم حجم این ویندوز را از ۷۰۰ مگابایت به ۲ مگابایت كاهش داده است تا تمامی كاربران سایت حتی با كمترین سرعت اینترنت این ویندوز را دانلود نمایند.

 دانلود با لینك مستقیم و حجم ۲٫۱۲ مگابایت لینك كمكی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com

نكته: پس از دانلود فایل و خارج كردن آن از حالت فشرده فایل iso موجود در پوشه را بر روی CD رایت نمایید و یا با استفاده از نرم افزارهای درایور مجازی مانند Virtual Clone Drive آن را اجرا نمایید. ضمنا شماره سریال نیز در فایلی كه دانلود می كنید قرار دارد.

جمعه 7 تیر 1392
بؤلوملر : windows,